Isnin, 15 Mac 2010

Perkataan Yang Sering Kita LUPA..

Ya Allah..Alhamdulillah, aku seorang MUSLIM...Islam
Ya Allah..Alhamdulillah, aku hidup sekarang
Ya Allah..Alhamdulillah, aku masih dapat bernafas sekarang!
Ya Allah..Alhamdulillah, aku sihat & sempurna fizikal sekarang
Ya Allah..Alhamdulillah, aku ada IBU dan AYAH
Ya Allah..Alhamdulillah, aku dapat makan,minum dan pakaian..
Ya Allah..Alhamdulillah, aku ada kerja,dapat belajar/mencari ilmu
Ya Allah..Alhamdulillah, aku hidup dalam keadaan AMAN..
Ya Allah..Alhamdulillah, aku dapat BERHIBUR-cara dlm islam
Ya Allah..Alhamdulillah, aku ada sahabat
Ya Allah..Alhamdulillah, aku masih dapat melihat keindahan & kebersaran kejadian MU..
Ya Allah..Alhamdulillah!..

Sesungguhnya ISLAM itu MUDAH dan INDAH

KETENANGAN yg di cari..hy dalam Islam

Alhamdulillah...
Syukur pada ALLAH atas nikmat yang diberikan..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...